Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Polecamy
SGB w ramówce Eurosportu od 2020 roku
 21.10.2019 15:32
Eurosport przejmuje prawa do pokazywania angielskiego żużla. Umowę z BSPA (British Speedway Promotors 'Association) podpisano na 5 lat.

Począwszy od 2020 roku widzowie najpopularniejszego sportowego programu w Europie będą mieli możliwość śledzenia rozgrywek z 18 rund w SGB Premiership. Dodatkowo najważniejsze informacje będą przekazywane także za pośrednictwem dwóch bezpłatnych kanałów: Quest i DMAX wchodzących w skład sieci Discovery. Natomiast za pośrednictwem Eurosport Player kibice w każdej chwili będą mieli możliwość obejrzenia powtórek z ligowych rozgrywek.

 

Będzie to szeroko zakrojona współpraca na linii SGB – Eurosport. Najciekawsze fragmenty angielskiego żużla będą dostępny także na twiterze i stronie informacyjnej telewizyjnego nadawcy.

Z przyjemnością dodajemy British Speedway do naszej rosnącej oferty sportów motorowych. Uważamy to za cenny dodatek, dzięki któremu Eurosport zyska kolejnych widzów. Dostarczymy nowych wrażeń, dzięki wysokiej jakości produkcji – mówi Simon Downing, szef Factual and Sport Discovery UK.

 

Cieszymy się zainteresowaniem, jakie wzbudził przetarg dotyczący praw telewizyjnych dla rozgrywek żużlowych w naszym kraju. Uznając, że prawa medialne są niezbędne dla rozwoju naszego sportu, utworzyliśmy oddzielną grupę roboczą ds. Mediów, pod przewodnictwem Adriana Smitha z Belle Vue Speedway i zaangażowaliśmy usługi zewnętrznego, specjalistycznego konsultanta, Sadie Wigglesworth z Hatfits Limited, aby przeprowadzić nas przez ten ważny proces i cieszymy się, że zawarliśmy długoterminowe partnerstwo z głównym nadawcą Eurosport. Znaczącym atutem dla nas był silny komponent darmowej telewizji dzięki czemu British Speedway jest dostępny w Quest i DMAX od 2020 roku. Umożliwia to obecnym fanom żużla większy dostęp, i zapewnia szerszą publiczność – ocenił Keith Chapman, przewodniczący British Speedway Promoters 'Association

Michał Lewandowski (za: strony ligowe)
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Komentarze (225)
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Dzień dobry.
https://twitter.com/darek_losu/status/1186565813987434497
siema mario
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
Dzień dobry.
https://twitter.com/darek_losu/status/1186565813987434497
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Donio matoł razem z nim co się żegnał ze syfami haha
ch.. im w d.. frajerom
obaj wypeird.. stad na cel szcaescie dla portalu
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
zwykla kur.. drugi raz juz pokazla jakies zdjecia
boli go dupa po wypeird.. stad
Donio matoł razem z nim co się żegnał ze syfami haha
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Ale co on ma do tych kolesi niech sobie pija ale to jest debil ten koleś nie mam twittera bo bym mu napisał co o nim myślę kibic ze spółki włókniarz haha
zwykla kur.. drugi raz juz pokazla jakies zdjecia
boli go dupa po wypeird.. stad
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
1,7 z toru.
nigdy takiej nie osiagnie
to nie mozlwie
do placenia tak
z toru molim zdniem niemozlwie
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
1,7 z toru czy do placenia?
1,7 z toru.
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
https://twitter.com/darek_losu/status/1186565813987434497

a tak wygladaja 2 wpisy pospolitych kur....ew
Ale co on ma do tych kolesi niech sobie pija ale to jest debil ten koleś nie mam twittera bo bym mu napisał co o nim myślę kibic ze spółki włókniarz haha
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Michelsen pojedzie to zawodnik co cały czas idzie do przodu,ale Zagar z sezonu na sezon co raz gorszy,Jamróg pewnego poziomu nie przeskoczy jak dobije do średniej 1,7 na bieg to wszystko,Rów będzie miał nieobliczalnego Łogaczowa,Worynę,Hancocka i no właśnie pasuje im polak na poziomie bo Szczepaniak się nie nadaje i Fricke do tego składu.
1,7 z toru czy do placenia?
  Lubię
  Nie lubię
2 miesiące temu
https://twitter.com/i/status/1186639498584711170

hahahha
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2015 Zuzelend.com