Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Czy na pewno chcesz usunąć ten blog?
TAK NIE
POWINNIŚMY ROZWIAĆ...cz.II
 01.04.2017 0:16
Myślę, że wszyscy ci, co chcieli zagłosowali, bądź wyrazili swoją opinię.
Za opcją nr 1 opowiedziało się 19 osób
Za opcją nr 2 opowiedziały się 3 osoby
Wstrzymały się od podjęcia decyzji - 3 osoby

Tak więc jak sami widzicie, liczby nie kłamią. Podjęta decyzja może być tylko jedna - wracamy do komentowania w poprzednim wydaniu.
Ale żeby nie było za łatwo.. hehe.....to jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził.. więc proszę was wszystkich, bez wyjątku... Ciebie Bartek też, bo choć nie rozumiem, to nie znaczy że mamy wojenkę prowadzić....WYPOWIEDZCIE SIĘ co was boli, czego nie chcecie, co zmienić, czego unikać, a co wprowadzić do rozmów itd. itp. Proszę tylko, abyście wypowiedzieli się konkretnie i rzeczowo, bez owijania typu "nie widzisz tego, dojrzyj, domyśl się". Ja osobiście nie mam większych zastrzeżeń do funkcjonalności portalu, poza kilkoma sprawami technicznymi, ale te nie są od nas zależne. Pzdr. Maverick
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Najlepsze opinie
5 lat temu
Konto usunięte
Cześć
Wczoraj chciałem na żywo komentować el do ZK. i nie wyszło, bo gdzie,pod jaką wiadomością ? Wszyscy rozproszeni.
Popieram stary układ i tyle mojego komentarza.
Lubię
Nie lubię
+5
5 lat temu
Konto usunięte
Wpis pinokia ze syfów Dzień dobry :)
1 kwiecień, a tu tak poważnie i żadnego żarciku nie ma ;)
Może coś o San Escobar i kartelu pana Narcosa ? xD
drodzy użytkownicy chcecie z kimś takim przebywać na forum bo ja nie co za żmija.
Lubię
Nie lubię
+4
Komentarze (19)
5 lat temu
Konto usunięte
Lechu co Janek to samo ostatnio w ogóle się nie wypowiadam o psychiatryku.Nie lubię jak się o mnie mówi w mojej nieobecności.Wracając do artykułu to jestem za tym aby było po staremu.Tylko nie podoba mi się jak piszemy pod kilkoma artykułami bo robi się burdel i zamieszanie.To jest tylko moje jedno zastrzeżenie więcej nie mam.
  Lubię
  Nie lubię
+1
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Po co wyjeżdżasz z minusami Lechu,nie piję do innych tylko do pinokia.
Oki,ja juz o nim nie wspomne....Musimy sie ogarnac,,,,wszyscy,,,tutaj,,,:)
  Lubię
  Nie lubię
+2
5 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
dawaqj luki wiecej minusikow leszkowi,jasne ...Dzialaj z ,,,ferajna,,,Tylko pytam ,,,,,dokad zmierzasz Panie,,,,,,Wylaczam z nowu Nevera.spalony...u mnie,,,,,dozgonnie,,,za caloksztalt swojej ,,,dzialalnosci na Portalu...PAMIETAM SF?ZE ,,,,tyle,,,Ciagle musze powtarzac.Bo zawsze jest ,,,reanimowany,,,w postach..U mnie spalony..Nie ma go....
Po co wyjeżdżasz z minusami Lechu,nie piję do innych tylko do pinokia.
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Wpis pinokia ze syfów Dzień dobry :)
1 kwiecień, a tu tak poważnie i żadnego żarciku nie ma ;)
Może coś o San Escobar i kartelu pana Narcosa ? xD
drodzy użytkownicy chcecie z kimś takim przebywać na forum bo ja nie co za żmija.
dawaqj luki wiecej minusikow leszkowi,jasne ...Dzialaj z ,,,ferajna,,,Tylko pytam ,,,,,dokad zmierzasz Panie,,,,,,Wylaczam z nowu Nevera.spalony...u mnie,,,,,dozgonnie,,,za caloksztalt swojej ,,,dzialalnosci na Portalu...PAMIETAM SF?ZE ,,,,tyle,,,Ciagle musze powtarzac.Bo zawsze jest ,,,reanimowany,,,w postach..U mnie spalony..Nie ma go....
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Za łatwo teraz pozwoliliśmy zrobić zamieszanie. Ale trzeba doprowadzić do sytuacji, że staniemy się odporni na działania destrukcyjne.
Dokladnie Leszek...Wszyscy sie zastanowmy jak sie przeciwstawic,,,,hydrze,,,,:)
  Lubię
  Nie lubię
+2
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Czego na priv mam to pisać nie napisałem na ogólnym żeby nie zaśmiecać tylko na blogu Lechu jaki masz problem pinokio nawala cały czas forum rozwala od środka jeszcze bezczelnie ma się za poszkodowanego,jak ktoś pluje w twarz nie mówię że pada deszcz.
Ten gosciu Never dla mnie nie istnieje...Pamirtam go z SF ,przsed ZE....Kwasy mialem z nim bo juz klamal.I tyle.Co do reszty chlopakow pogadajmy z nimi a nie ,,,,,,rozumiesz....
  Lubię
  Nie lubię
+3
5 lat temu
Jasne,rob tak daLEJ,,,,,
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
Przestan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Napisz na priv kur.....a,,,,,,,
Czego na priv mam to pisać nie napisałem na ogólnym żeby nie zaśmiecać tylko na blogu Lechu jaki masz problem pinokio nawala cały czas forum rozwala od środka jeszcze bezczelnie ma się za poszkodowanego,jak ktoś pluje w twarz nie mówię że pada deszcz.
  Lubię
  Nie lubię
+3 / -1
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Wpis pinokia ze syfów Dzień dobry :)
1 kwiecień, a tu tak poważnie i żadnego żarciku nie ma ;)
Może coś o San Escobar i kartelu pana Narcosa ? xD
drodzy użytkownicy chcecie z kimś takim przebywać na forum bo ja nie co za żmija.
Przestan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Napisz na priv kur.....a,,,,,,,
  Lubię
  Nie lubię
-2
5 lat temu
Za łatwo teraz pozwoliliśmy zrobić zamieszanie. Ale trzeba doprowadzić do sytuacji, że staniemy się odporni na działania destrukcyjne.
  Lubię
  Nie lubię
+3
© 2002-2015 Zuzelend.com