Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
LIVE
Ipswich Witches
vs
Birmingham Brummies
Jutro o 20:30
LIVE
Kings Lynn Stars
vs
Sheffield Tigers
Jutro o 20:30
vs
17.05.2024 - 20:30
Czy na pewno chcesz usunąć ten blog?
TAK NIE
Sezon 2016 moim okiem.....
 17.02.2016 13:03
Sezon 2016....
W tym blogu postanowilem, ze podziele sie swoimi spostrzezeniami na temat nadchodzacego sezonu i co sadze po danych zespolach gdy juz raczej wielkich roszad kadrowych nie bedzie.

LESZNO:

Zespol moim zdaniem na pewny finał. Czy w złocie hmm.... i tu bym sie zastanowił, a czemu? Niby doszedł Kildemand, ale tego nie uwazam, za wzmocnienie tego zespolu , a czemu? Bo ubył Pawlicki z pozycji juniora, a to dawało w koncowkach meczy Unii zwyciestwa w poprzednim sezonie. Potezna siła to byla jako zawodnika rezerwowego, teraz Unia nie ma nic. Przy slabszej postawie jakiegos seniora nie ma kim latac tej dziury. Jezeli Unia bedzie musiala latac ta dziure rezerwami taktycznymi to znaczy, ze bedzie przegrwala w meczu 6 pkt, a to znaczy, ze jednak sila zmalala. Podsumowujac Kildemand wszedl za Przemka Pawlickiego,a Kubera za Jonassona. Moim zdaniem ten zepsol jest oczywscie super silny, ale mimo wszystko lekko slabsyz niz rok temu.Piotr Pawlicki tez uwazam ze pojedzie slabszy seozn ze wzgledu na GP. Kolejna rzecza , ktora mzoe sie odbic negatywnie na Unii ( lub Stali Gorzow) to Z KIM W BOKSIE BEDZIE PAPA PAWLICKI... Jezeli z Piotrkiem to moje obawy beda bezzasadne, a jezeli wybierze Przemka to Piotrus niesttey bedzie bladzil....
Typ: 1-2

WROCŁAW:

Zespoł najbardziej osłabiony wzgledem poprzedniego sezonu. Moim zdaniem najslabsza 2 linia w lidze.Maja co prawda Drabika, ale czy powtorzy sezon? Moim zdaniem nie. Bedzie oczywscie punktowal, ale slabiej z prostej przyczyny. To jeszcze junior wiec chimerycznosc tutaj jest na pozadku dziennym.Pozbycie sie Jensena i nie kupienie nikogo w jego miejsce o zblizonym poziomie powoduje, z eten zespol bedzie duzo slabszy.Do tego dochodzi tor w Poznaniu. To jest wiecznie mecz wyjazdowy. Co z tego, ze inni na nim nie jezdza, jak Wroclaw w tygodniu tez za duzo nie pojezdzi bo Janowski i Woffinden podrozuja i jak przyjdzie im pojechac mecz w Poznaniu po GP to nie beda tak przygotowani jak do meczy na stadionie we wrocalaiu bo tam Janowski i Woffinden jechali w ciemno bo znali i nawierzchnie i geometrie.
Za chwile odezwa sie glosy. jak to? Przeciez rok temu byli w finale ligi. Tak, ale znalezli sie tam wylacznie dzieki kontujom zawodnikow innych druzyn(Wroclaw rok temu ominely kontuzje).Szczegolnie kontuzja Przedpelskiego i Larsena juz nie wspominajac nawet o Pawlickim i Kildemandzie akurat w meczu z WTS. Te 2 kontuzje daly Sparcie srebro, a nie ich moc na torze.
Typ: 7-8

TARNÓW:

Zespoł oslabiony i to bez 2 zdan,ale nie oznacza , ze słaby. Odejscie Vaculika i zastapienie go Michelsenem to jednak strata nei do nadrobienia.Tylko, ze tam doszedl Rempala, ktory u siebie bedzie swoje punkty robil, a Tarnow od kilku lat bazowal na wynikach ze swojego toru i na wyjezdzach bronil bonusow. Tutaj sie ta taktyka nie zmieni. Madsen, Bjerre, Kolodziej pojada swoje u siebie. Doszedl Swiderski, ktory jezdzil juz w Tarnowie, wiec czary z tego toru juz zna. To moze byc ich strzal w 10 u siebie jak i strzal w kolano. Wiadomo, ze nikt tam nie oczekuje bonusów z Toruniem, Zielona, Gorzowem czy Lesznem, ale o wygrywanie z dolna 4 i robienie bonusów.
Typ: 5-6

TORUŃ:

Tu jest chyba najwieksza niewidoma ze skaldem. Hancock i Walasek czy pojada w barwach "Zdrowiejacych". Tylko czy oni akurat uzdrowia Torun? Moim zdaniem nie. Torun niby na papierze ma mocny zepsol, ale uwazam, ze na torze tego nie bedzie az tak widac jak w przypadku Zielonej,Gorzowa czy Leszna. Zakładajac ze Hancock jednak pojedzie, a Walasek nie, to Torun dalej zostaje z poteżna dziura w postaci Gomolskiego, a w dodatku dochodzi jedzie Krakowiak.Fajfer moze nie byl kosmosem wsrod juniorow, ale swoje punkty potrafil zrobić, a w nie ktorych meczach dac Toruniowi wygrana jak np w Lesznie. Kupno Hancocka uwazam ze bedzie strzalem w kolano Terminskiego. Zawodnik , ktory juz publicznie mowi, ze koncentruje sie wylacznie na GP,wiec identycznie to co mowil rok temu Doyle i akurat Doyle wybitnie pokazal, ze tak bylo. Tylko , ze Doyle padal nie raz i wstawal i jechal, a Hancock raz padnie i Torun bedzie mial problem, bo kosci maja juz 46 lat i beda dlugo bolaly. Vaculik tez raczej nie bedzie KOTEM MOTOARENY, takim jakim byl na Moscicach.Moim zdaniem Torun bedzie w PO, ale niestety bez medalu.
Typ: 4 miejsce

ZIELONA GÓRA:

Zespoł kompletny.Bez dziur na seniorce i z miare mocnym juniorem na tle innych zepsolow.Falubaz rok temu gdyby nie plaga kontuzji wszedlby do PO i pewnie z Lesznem jechalby w finale.Teraz jak omina ich wreszcie kontuzje beda walczyli z Gorzowem o miejsce w finale. Maja startowcow , maja zawodnikow na gnojowiska, ale maja tez zawodnikow co lubia "upadac"...(Hampel, Doyle, Larsen, Protasieiwcz).Wiec oby znowu nie bylo szpitala w Zielonej Gorze bo wtedy ich budzet drugi raz juz sie nie załata. Uwazam, ze na pozycjach seniorskich to najlepszy zepsol w Polsce na ta chwile jak pojedzie w pelnym skladzie.
Typ:2-3

GORZÓW:

Zespoła co wzmocnil sie najbardziej ze wszystkich w lidze. Wymiana Swiderskiego na Pawlickiego i Sundstrema na Jensena to potezne wzmocnienie w kontekscie meczy na Jancarzu. Tam Gorzow bedzie robil wielka roznice. Do tego maja to co zaden klub w Polsce.... ZMARZLIKA.. w meczach u siebie Bartek nie dosc ze bedzie punktowal to bedzie latal wszystkie dziury w skladzie jezlei takowe sie pojawia. Kasprzak tez drugi raz takiej padaki nie pojedzie,do tego Gorzów wreszcie zyskuje wzgledem poprzedniego sezonu na wyjezdzie bo 2 dziury Linusa i Swidra(Gape) zastapia co prawda chimeryczni zawodnicy jak Pawlicki i Jensen, ale to przepsc do seoznu 2015, wiec Gorzow moim zdaniem bedzie walczyl wlasnie z Zielona o final i tu zdecyduja niuanse, kto w nim pojedzie.
Typ:2-3

GRUDZIADZ:

Tak jak Gorzow zepsol wzmocniony. Dojscie Lindbacka za Jeleniewksiego to krok w przod. Juniorzy bez zmian to bedzie pieta achillesowa tego zespolu, ale gdy porownamy kadrowo GKM np z WTS to widac roznice w poziomie seniorow obu klubow , ktora w WTS Drabik nie zalata. Kolejna rzecz co przemawia za GKM to rezerowoy na wypadek kontzuji. Uwazam, ze GKm ma najlepszego rezerowoego w lidze bo o zblizownym potecjale do reszty zepsolu co w innych klubach nie wystepuje i rezerowoy zawsze bedzie duzo slabszy niz kontuzjowny zawodnik.
Typ: 5-6

RYBNIK:

Moim xzdaniem to zepsol nieodgadniony. Tam maja 2 uspione BOMBY LIGOWE.... Jonssona i Lagute. Obaj sa w stanie uzbierac okolo 25 pkt sami w meczu jak im sie bedzie chcialo. Do tego dochodzi brak zwodnikow z GP( tylko Jonsson), wiec beda mogli w przeciwninstwie do WTSu przygotowywac sie do meczu. Kolejny plus dla ROWU to totalnie nowa geometria toru. Tu nie bedzie mowy jak w przypadku Sparty, ze tor w Poznaniu nikt nie zna. Zawodnicy juz tam jezdili mimo wszystko, a w Rybniku pojada 1 raz. Inne koty wchodzenia w luki swoje zrobia na korzysc Rowu. Maja tez Woryne czyli podobnie jak Tarnow zawodnika raczej nie do zastepowania seniorow, ale do wygrywania z juniorami przeciwnika u siebie szczegolnie. Druga linia Rowu jest bardzo tez dziwna.Holta to moze i zrobic 12 i 0. Balinski to samo a Frickie to totalnie zagadka. Uwazam podsumowujac ze Row jest slabszy niz GKM i Tarnow jednak ale tylko dlatego, ze to najbardziej CHIMERYCZNY.. zespol w lidze....
Typ:7-8
night
Ostatnio edytowany: 18.02.2016 18:36
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Najlepsze opinie
9 lat temu
Konto usunięte
Dobrze oceniona Sparta za Jepsena przyszedł, Woźniak który go w życiu nie zastąpi.Jak nie będą preparować toru to zajmą dolne rejony tabeli.Na medale nie ma szans, bo już na kontuzjach do PO nie wjadą.
Lubię
Nie lubię
+4
Komentarze (24)
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
wiesz dlaczego taka rozncia? bo kontuzje larsena, pawla i kil,demadna daly wam minimum 4 pkt... teraz wez zanierz wam te 4 pkt i skald z zeszlego roku skonxczyoby na 6-miescu pewnie.. a teraz jeszcze jes oslabiony... dlatego tak nisko.. gkm sie wzmocnil.. gorzow i zielona tez.. rybnik mam na rfowno z wami. dlatego tak nikso wy..
Słusznie. Tym bardziej że wielu kibiców nie pamięta tych zdobyczy punktowych "na swoim poziomie", a bardziej te marne występy. i tak jak mówisz, trzeba brac wszystko pod uwage (również kontuzje u przeciwników) a nie same suche wyniki końcowe:)
  Lubię
  Nie lubię
+3
9 lat temu
Co do KS Toruń mam takie same zdanie jest zbyt wiele nie wiadomych a "dwie jaskółki nie czynią wiosny"Po za tym z wypowiedzi Miedzińskiego raczej inwestycji sprzętowej chyba nie ma tylko bazowanie na "wyciągnięcie wniosku z sprzętu jaki nam pozostał z ubiegłego roku"
  Lubię
  Nie lubię
+1
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Zgadzam się, że bez niego nie było by PO, ale żeby od razu 8 miejsce, bo Woźniak za niego jedzie? Za dużą różnicę z tego robicie IMHO.
wiesz dlaczego taka rozncia? bo kontuzje larsena, pawla i kil,demadna daly wam minimum 4 pkt... teraz wez zanierz wam te 4 pkt i skald z zeszlego roku skonxczyoby na 6-miescu pewnie.. a teraz jeszcze jes oslabiony... dlatego tak nisko.. gkm sie wzmocnil.. gorzow i zielona tez.. rybnik mam na rfowno z wami. dlatego tak nikso wy..
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
12. Michael Jepsen Jensen - 9+1 (3,3,0,2*,1)... mecz z rzszowem.... znowu be zneiog nie byloby bonusa... ten koels wam dal wiele puhnktow.. ktorych teraz zabraknie..
Zgadzam się, że bez niego nie było by PO, ale żeby od razu 8 miejsce, bo Woźniak za niego jedzie? Za dużą różnicę z tego robicie IMHO.
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
12. Michael Jepsen Jensen - 9+1 (3,3,0,2*,1)... mecz z rzszowem.... znowu be zneiog nie byloby bonusa... ten koels wam dal wiele puhnktow.. ktorych teraz zabraknie..
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Sparta dobrze oceniona, ale Jepsen był akurat kompletnym rozczarowaniem u nas - średnia 1.56 na dodatek nabita meczem w Toruniu, gdyby nie to miałby niewiele lepiej niż Ogór. Jeżeli miałby tak jeździć w tym sezonie, to żadna strata, a przynajmniej młody polak sobie pojeździ.
12. Michael Jepsen Jensen - 9+1 (2,2,3,1,1*)........ mecz z gorzowem... znowu bez neigo byscie nie wygrali ze stala..
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Sparta dobrze oceniona, ale Jepsen był akurat kompletnym rozczarowaniem u nas - średnia 1.56 na dodatek nabita meczem w Toruniu, gdyby nie to miałby niewiele lepiej niż Ogór. Jeżeli miałby tak jeździć w tym sezonie, to żadna strata, a przynajmniej młody polak sobie pojeździ.
12. Michael Jepsen Jensen - 10+1 (2*,3,3,2,0)
......... rewanz z torunniem... kolejny ojciec wygranej..
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Sparta dobrze oceniona, ale Jepsen był akurat kompletnym rozczarowaniem u nas - średnia 1.56 na dodatek nabita meczem w Toruniu, gdyby nie to miałby niewiele lepiej niż Ogór. Jeżeli miałby tak jeździć w tym sezonie, to żadna strata, a przynajmniej młody polak sobie pojeździ.
12. Michael Jepsen Jensen - 9+2 (0,1*,2*,3,3) mecz z tarnowem. jensen daje wam bonusa.. na wage wejscie do finalu bo wtedy ladujecie z lesznem w polfinale i nici z finalu... tych meczy jensen ktore pojechal dobrze ejste wiecej.. niz ten z toruniem.. ktorych nie powtorzy wozniak niestety..
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Dobrze oceniona Sparta za Jepsena przyszedł, Woźniak który go w życiu nie zastąpi.Jak nie będą preparować toru to zajmą dolne rejony tabeli.Na medale nie ma szans, bo już na kontuzjach do PO nie wjadą.
Sparta dobrze oceniona, ale Jepsen był akurat kompletnym rozczarowaniem u nas - średnia 1.56 na dodatek nabita meczem w Toruniu, gdyby nie to miałby niewiele lepiej niż Ogór. Jeżeli miałby tak jeździć w tym sezonie, to żadna strata, a przynajmniej młody polak sobie pojeździ.
  Lubię
  Nie lubię
9 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
do tego też mam wątpliwości co do tego całego atutu, czy ja wiem czy tak odrazu załapią tam wszystko? wątpie, i to może być nie tyle atut co jeszcze gwóźdź do trumny.. no ale zobaczymy
Tam wystarczy jeden słabszy mecz Drabika i Sparta dostaje po kaskach.Ale przecież my się tutaj nie znamy na żużlu Sparta będzie w PO bo tak mówi Majewski i syfy hahahahahaha
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2024 Zuzelend.com