Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
LIVE
Belle Vue Aces
vs
Kings Lynn Stars
16.05.2022 - 21:30
LIVE
Ipswich WItches
vs
Sheffield Tigers
16.05.2022 - 21:30
Czy na pewno chcesz usunąć ten blog?
TAK NIE
Najnowsze blogi
15.05 9:16
01.05 11:56
23.04 15:42
17.04 12:20
Typer GP Cardiff.... vol.5
 04.07.2016 17:12
GP Cardif
Witam.
Jest ligowy typer to tez musi byc typer Grand Prix.
Zasady punktacji:

1.Za dobre miejsce zawodnika ... 3 pkt.
2.Za wstawienie zawodnika w 8 , a zawodnik nie awansuje do 8... -1
3.Za wstawienie zawodnika na podium, a zawodnik nie awansuje do 8.... -2
4.Za trafienie zawodnika w 8.... 1 pkt
5.Trafienie miejsca zawodnika z Dzika Karta .. 1 pkt
6.Za trafienie zwyciezcy ..2 pkt
bunus:
7.Podanie ilosci punktów zawodnika wybranego losowo przed kazdym GP.....Jezeli gracz trafi dokaldnie ilosc punkow zawodnika dostaje pelna pule czyli tyle co zawodnik zdobyl, jezlei sie pomyli to roznice traci gracz.( na plus lub na minus wg puntow zawodnika na torze)
8.Najlepszy gracz danej rundy GP.. +5 pkt
9.Za wytypowanie całej 8 idealnie .... +20 pkt.
10.Za nie podanie typow.... -8 pkt

SPEEDWAY GRAND PRIX 2016 - NUMERY STARTOWE ZAWODNIKÓW

108 (1) Tai Woffinden (Wielka Brytania)
45 (2) Greg Hancock (USA)
3 (3) Nicki Pedersen (Dania)
88 (4) Niels-Kristian Iversen (Dania)
69 (5) Jason Doyle (Australia)
55 (6) Matej Zagar (Słowenia)
71 (7) Maciej Janowski (Polska)
23 (8) Chris Holder (Australia)
25 (9) Peter Kildemand (Dania)
100 (10) Andreas Jonsson (Szwecja)
37 (11) Chris Harris (Wielka Brytania)
33 (12) Jaroslaw Hampel (Polska)
95 (13) Bartosz Zmarzlik (Polska)
777 (14) Piotr Pawlicki (Polska)
85 (15) Antonio Lindback (Szwecja)

Dzika Karta: Daniel King
Za Hampela pojedzie Fredrik Lindgren

p.s
Zasady typera i jak sie liczy punkty są w tym blogu:

http://www.zuzelend.com/blog,298,typer-gp

Moje typy:
1.Woffinden
2.Holder
3.Lindback
4.Hancock
5.Pedersen
6.Doyle
7.Iversen
8.Zmarzlik
dz.k 15
Woffinden 17

WYNIKI PODAJEMY DO SOBOTY DO GODZINY 17.45

http://www.zuzelend.com/blog,320,typer-typerow

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wyniki po 5 turnieju GP:

1.zuzelfan 38
2.Tony76RSKZ 28
3.Geronimo 10
-- sepang 10
5.KATO 8
6.Login Nick 4
7.bart82gkm 3
8.night 1
9.Wraith 0
-- Nevermore 0
11.Na zawsze Falubaz -2
12.kierowca pociagu -3
13.Jakub81 -5
14.k44 -7
15.Stadium Arcadium -8
16.Kamil212121 -9
17.M51 -11
-- tom26rzeszow -11
-- skrzydło -11
20.CT -12
21.ROSE -14
22.rl2403 -15
23.k53GKM -20
24.adik81 -21
25.LukaszUT -22
-- Kubson99 -22
-- Maverick -22
28.Spar -23
29.ZonaNIghta -25
30.pointblank -28
31.gulfalubaz -29
-- Gohram -29
33.Greg/Tarnow -30
-- czerwiec74 -30
-- fifjabol -30
36.pawel88 -36
37.Ibrakadabra -41
38.Blaszka Toruń -43

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

WYNIKI RULETKI PO 5 GP:

1.Stadium Arcadium 79
2.k53GKM 77
3.night 74
4.rl2403 69
5.Login Nick 67
6.skrzydlo 65
7.ZonaNIghta 64
-- Greg/Tarnów 64
9.Łukasz UT 62
10.CT 60
-- Geronimo 60
-- yes 60
13.Jakub81 59
-- Nevermore 59
15.Wraith 57
-- bart82gkm 57
17.czerwiec74 56
18.Gohram 55
19.kierowca pociagu 53
20.pawel88 52
21.Kubson99 51
22.tom26rzeszow 44
23.zuzelfan 38
24.Mavercik 36
25.M51 34
-- Na zawsze Falubaz 34

----------------------------------------------------------------------------------------------

Wyniki GP Cardif

1.zuzelfan 24
2.KATO 15
3.Tony76RSKZ 4
-- night 4
5.Nevermore 3
-- CT 3
-- Na zawsze Falubaz 3
8.sepang 2
-- czerwiec74 2
10.Jakub81 1
-- LukaszUT 1
12.Login Nick 0
-- Maverick 0
14.Spar -1
-- Kubson99 -1
16.kierowca pociagu -2
-- k44 -2
-- Geronimo -2
19.pointblank -3
-- k53 GKM -3
-- M51 -3
22.Wraith -4
-- tom26rzeszow -4
24.ZonaNighta -5
-- bart82gkm -5
-- gul falubaz -5
-- rl2403 -5
28.Stadium Arcadium -6
29.Kamil212121 -8
-- ROSE -8
-- adik81 -8
-- Gohram -8
-- fifjabol -8
-- pawel88 -8
35.Ibracadabra -10
36.Greg/Tarnow -11
-- Blaszka Toruń -11
38.skrzydło -13
night
Ostatnio edytowany: 09.07.2016 22:23
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Komentarze (77)
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
jestem tylko bokami romansuje. No proszę jak mnie Doyle podciągnął w klasyfikacji a już chciałem wykluczać Bartka.
nop doyle dal ci kopa niezlego xd
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
juz myslame ze zapomniales o nas xd...
jestem tylko bokami romansuje. No proszę jak mnie Doyle podciągnął w klasyfikacji a już chciałem wykluczać Bartka.
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
jakoś zdziwiona nie jestem :))) czułam , że wtopię :) zresztą co typowanie to czuje że popłynę :)
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Idę jak burza , cały czas stawialem na Zmarzlika a ten jest trzeci jak przestałem na niego stawiać . - 29 normalnie wymiatam . Dobrze że mam do tego bardzo duży dystans .
dajesz czadu na maxa.. haha ja mam to smao z iversenem i janowksi.
jak postawie na kotrego to na bank da d.. haha
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Idę jak burza , cały czas stawialem na Zmarzlika a ten jest trzeci jak przestałem na niego stawiać . - 29 normalnie wymiatam . Dobrze że mam do tego bardzo duży dystans .
i tak trzymać, ja byłam na dole a dzis wysoko- jak to sie mówi raz na wozie a raz pod nim,hehe- tez mam dystans a zabawa jest fajna:-)
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
Idę jak burza , cały czas stawialem na Zmarzlika a ten jest trzeci jak przestałem na niego stawiać . - 29 normalnie wymiatam . Dobrze że mam do tego bardzo duży dystans .
  Lubię
  Nie lubię
+1
6 lat temu
Konto usunięte
Popraw mój nick XD.
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
Tragedii nie ma, mogło być gorzej hehehe.

@ Marta, Ty może lepiej już nie typuj, bo coś za dobrze Ci idzie i jeszcze Mareczka z "trenerki" wykopiesz xD
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
dzięki, miałam farta, moja babcia jest moim "trenerem" a w rodzinie ponad 50% to fani żużla -ciesze sie przeogromnie:-).
zawdodnik losowy daje duzo..
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
dzięki, miałam farta, moja babcia jest moim "trenerem" a w rodzinie ponad 50% to fani żużla -ciesze sie przeogromnie:-).
wyniki ogolne juz tez sa.. gratulkuje lideorwania xd
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2022 Zuzelend.com