Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Czy na pewno chcesz usunąć ten blog?
TAK NIE
ZABAWA LITEROWA....
 21.07.2016 0:22
LITERÓWKA..
Witam.
Ten blog bedzie taka odskocznia od ligi i emocji z nia zwiazanych w tej przerwie.
Proponuje Wam zabawe literową.
Polegała ona bedzie na stworzeniu składu druzyny , ale na podstawie nazwiska i koncowej litery w nazwisku.

Przekładowa druzyna:
1.HoldeR
2.RempałA
3.AnderseN
4.NichollS
5.SowkA
6.AjtneR
7.Rujner

Skład oczywiscie musi byc regulaminowy.

Jedynym utrudnieniem( moze i ulatwieniem ) , ze pod numerem 1 muis byc zawodnik druzyny ktorej kibicujemy na co dzien.

Zycze miłego układania składu.
night
Ostatnio edytowany: 21.07.2016 0:32
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Komentarze (24)
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
a ty zyjesz?
żyję, żyję, jeszcze żyję :)
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
w większości historyczny a kiedyś każdy był juniorem...
huszcza nigdy nie byl juniorem xd
TO BYL I JEST ZAWSZE..
PAN ANDRZEJ HUSZCZA...
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
sklad nie regulaminowy xd... ale zlaiczony ze wzgledu na tradycje xd
w większości historyczny a kiedyś każdy był juniorem...
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Nie sprecyzowałem, mój błąd :)
kto pyta.. nie bładzi xd
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
Nie sprecyzowałem, mój błąd :)
Spoko a tych co podałem byli żużlowcami ale bardzo dawno temu.
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
On się pytał czy są już dawno nie jeżdżą haha
Nie sprecyzowałem, mój błąd :)
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
"I",nie el
a jak na I
to tylko znam.. Sawina.. xd
a tak na powaznie to Lukasz podal dobrze.. obecnie chyba nei ma nikogo na I.
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
agdzie jezdzu iwanski i iawniec? hahah
On się pytał czy są już dawno nie jeżdżą haha
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
el czy duze i napisales?
"I",nie el
  Lubię
  Nie lubię
6 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Idzikowski,Iwaniec,Iwański
agdzie jezdzu iwanski i iawniec? hahah
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2015 Zuzelend.com