Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Wczoraj o 20:30
LIVE
Lejonen Gislaved
vs
Masarna Avesta
Dzisiaj o 19:00
LIVE
Vastervik Speedway
vs
Kumla Indianerna Speedway
Dzisiaj o 19:00
Polecamy
Ostrovia wystąpi w ekstralidze?
 13.10.2015 19:24
W dniu dzisiejszym władze PGE Ekstraligi wysłali do ostrowskiego klubu oficjalne zaproszenie do wystąpienia w przyszłym roku w najlepszej lidze świata. Cze ostrowianie zdecydują się na start w PGE Ekstralidze?

 

 

Jak wiadomo było już dawno drużyna Lokomotivu Daugavpilis nie spełni wymagań PGE Ekstraligi, więc pierwszym zespołem w kolejce jest drużyna z Ostrowa Wielkopolskiego. Jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie klubu z Ostrowa, władze pierwszoligowego klubu zaczynają rozmowy ze sponsorami. - "W związku z licznymi pytaniami czy ŻKS Ostrovia pojedzie w Ekstralidze w sezonie 2016 chcielibyśmy poinformować, że dostalismy oficjanle zaproszenie z PZM do PGE Ekstraligii. Na dzień dzisiejszy trwają rozmowy z klikoma potencjalnymi sponsorami. W ciągu dwóch tygodni pojawi się oficjalna informacja czy w przyszłym sezonie wystartujemy w PGE Ekstralidze czy będziemy brać udział w DM 1 Ligii."

 

Jeżeli drużyna MDM Komputery ŻKS Ostrovia odmówi startu następnym klubem, który otrzyma zaproszenie będzie drużyna ŻKS-u ROW-u Rybnik, jeżeli również ta ekipa odmówi przeprowadzony zostanie konkurs ofert, w którym największe szanse ma drużyna GKM-u Griudządz.

Dawid Duczmal (za: inf. własna + zksostrovia.pl)
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Najlepsze opinie
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Przeciez pokazali,ze nie chca E-ligi wystawiajac juniorow w barazu z nami.
samo zaporoszenie tych pajacow do ligi.. TO 1 KOMPROMITACJA SEOZNU 2016 W ROKU 2015 WLADZ TEJ LIGI.. taka prawda..
Lubię
Nie lubię
+17 / -3
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
To jest zwykła bezczelność władz PGE ekstraligi.
dokladnie! teraz nie liczy sie wygranie ligi... teraz liczy sie zdanie krawaciarzy. zenada!
Lubię
Nie lubię
+13 / -3
Komentarze (174)
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Zobaczcie Panowie jaki mamy bezsens w tej lidze..druzyna ktora spadla z ligi( nie wazne kto to by byl) wraca.. to kpina z kiboicow. moim zdaniem powinien wejsc ktokolwiek kto chce byle nie psadkowicz.. BO WTEDY NA CH... SIE STARAC WALCZYC W POLOWIE SEOZNU JAKI WIAODMO ZE W PO SIE NIE BEDZUIE?
święte słowa,
Amen!
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
Zobaczcie Panowie jaki mamy bezsens w tej lidze..druzyna ktora spadla z ligi( nie wazne kto to by byl) wraca.. to kpina z kiboicow. moim zdaniem powinien wejsc ktokolwiek kto chce byle nie psadkowicz.. BO WTEDY NA CH... SIE STARAC WALCZYC W POLOWIE SEOZNU JAKI WIAODMO ZE W PO SIE NIE BEDZUIE?
to jest cyrk z dominacją błaznów. zawsze to był prosty sport, proste zasady, regulamin na kilka stron. co z tym zrobili? wszystko powinno rozgrywać się na torze, można zrobić stałą tabelę biegów bez możliwości zmian/kombinacji - oczywiście poza kontuzjami w trakcie meczu - rozpisać po 4 biegi dla juniorów nawet (dowolna interpretacja, nie o to chodzi akurat teraz) to luzuje menedżerów od razu, tylko kierownik parku maszyn i jazda wg programu od początku do końca. Loko wygrało na torze, Loko wchodzi, prosta piłka. jeśli podstawą ma być wypłacalność to wystarczą gwarancje na pokrycie budżetów przed sezonem i wszystko, poza tym moim zdaniem to są sprawy na linii klub-zawodnik, to zawodnik ma sobie załatwiać gwarancje kontraktowe a nie jakiś ekstraligowy nadzór, to nie ich biznes. zbudowali z tej ekstraligi jakiś klasztor z ograniczeniami jak nie dasz na tacę to nie wchodzisz. to trzeba uprościć i jakoś otworzyć, może zrobić coś żeby było taniej, łatwiej, żeby kluby z ambicjami sportowymi się biły o awans... jedyna opcja to odwrócić tą sytuację o 180 stopni bo to przepompowany balon na dzisiaj, pękną 2-3 kluby za kilka sezonów i po ekstralidze a potrzeba nam nadmiaru kandydatów a nie blokowania ambicji sportowych.
  Lubię
  Nie lubię
+2
5 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
wpadlem tylko na chwile, wiec musze Was pozegnac... jutro mam do zrobienia ok 1tkm, wiec o 5 startuje, a jak bede mial sile to wieczorkiem zajrze... do milego! ;)
szerokości
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
czesto tutaj zagladam, ale czesto panuje tutaj kompletna ciiiisza... :(
A powitać :) No jest nas zdecydowanie mniej niż na "syfach". Ale i tak powolutku :) powiększa się nasze grono. Mniej artykułów, ale uważam że wartościowsze. I jak pewnie sam zauważyłeś, - wyższa kultura rozmowy :)))) Jak się co niektórym znudzi napinanie mięśni i "ujadanie" na forum i zatęsknią za normalna wymiana poglądów, to i do nas trafią. Nawet Przemek (Night) bardziej panuje nad emocjami, co na syfach było mało realne :)) Pzdr.
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
wpadlem tylko na chwile, wiec musze Was pozegnac... jutro mam do zrobienia ok 1tkm, wiec o 5 startuje, a jak bede mial sile to wieczorkiem zajrze... do milego! ;)
To sie nasmigasz. Bezpiecznej i spokojniej drogi.
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Grześ masz priv.
bart pw zaraz.
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
wpadlem tylko na chwile, wiec musze Was pozegnac... jutro mam do zrobienia ok 1tkm, wiec o 5 startuje, a jak bede mial sile to wieczorkiem zajrze... do milego! ;)
Spoko do jutra.
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
wpadlem tylko na chwile, wiec musze Was pozegnac... jutro mam do zrobienia ok 1tkm, wiec o 5 startuje, a jak bede mial sile to wieczorkiem zajrze... do milego! ;)
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Grześ masz priv.
juz masz zwrotke ;)
  Lubię
  Nie lubię
5 lat temu
Konto usunięte
Grześ masz priv.
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2015 Zuzelend.com