Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Polecamy
Kamil Brzozowski - Wykorzystujemy każdy dzień pogody, a zdarza nam się trenować nawet w deszczu
 23.10.2022 13:18
Sezon oficjalnie się zakończył, ale w Ostrowie motocykle wciąż warczą. Treningi prowadzone są ze szkółką żużlową. Odbywają się one zarówno na Stadionie Miejskim, minitorze, jak i na pitbike’ach. – Wykorzystujemy każdy dzień pogody, a zdarza nam się trenować nawet w deszczu – mówi Kamil Brzozowski.

W szkółce regularnie trenuje ok.30 adeptów. Liczba ta zmienia się w trakcie sezonu. Jedni dochodzą, inni rezygnują z treningów. – Jeden trening trwa około trzech godzin. Staramy się, by każdy w tym czasie pojeździł jak najwięcej. Co chwilę ktoś dochodzi do szkółki. Mamy adeptów o różnym stopniu zaawansowania – wyjaśnia trener Kamil Brzozowski. – Pod koniec sezonu pewnie będzie musiała być zrobiona selekcje. Nie każdy zostanie żużlowcem, ale szansę dostają wszyscy, którzy zgłoszą się do szkółki – dodaje.

 

Treningi odbywają się praktycznie codziennie. – Jeździmy zarówno na torze Stadionu Miejskiego, jak i na minitorze. Trenujemy także na pitbike’ach. Staramy się wykorzystać fakt, że pogoda dopisuje – podkreśla Brzozowski.

 

Podczas ostatniego egzaminu na certyfikat „Ż” w tym sezonie 12 października uprawnienia uzyskało trzech wychowanków TŻ Ostrovia na motocykle o pojemności 250cc, a także jeden na 500cc. Kolejni podejdą do egzaminu już na wiosnę.

 

Gracjan Szostak czeka tylko na ukończenie wieku, tak by mógł podejść do egzaminu na pięćsetki. Poprawkę będzie miał Alan Krzak, który podczas egzaminu zaliczył niefortunny upadek. Następni wychowankowie na 500cc będą też, ale to bardziej w środku lub pod koniec przyszłego sezonu – kończy Kamil Brzozowski.

 

Szkolenie adeptów i juniorów TŻ Ostrovia wspiera Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski.

Beata Burdzy (za: tzostrovia.pl)
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Najlepsze opinie
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Ogarnij się, bo to co piszesz to wstyd.
chyba ciebie poje.. komletnie
wstyd to zadawac siez kur..
Lubię
Nie lubię
+5
Komentarze (1000)
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
raczej on jest walony xd
gubi ziemniaki tfu haha
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
To jest już poje*** ale wali w dupę tranwestytę to go nie złapie na dzieciaka haha
raczej on jest walony xd
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
We francuskich mediach wyciekły nowe informacje na temat kontraktu Kyliana Mbappe. Z doniesień dziennika „Le Parisien” wynika, że na mocy podpisanej w maju umowy Francuz zarobi 630 milionów euro za trzy lata gry w PSG.

To jest już poje*** ale wali w dupę tranwestytę to go nie złapie na dzieciaka haha
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
Między nami a poznaniem może być tą różnica, że Adi do nas przyjedzie i zrobi komplet XD
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
We francuskich mediach wyciekły nowe informacje na temat kontraktu Kyliana Mbappe. Z doniesień dziennika „Le Parisien” wynika, że na mocy podpisanej w maju umowy Francuz zarobi 630 milionów euro za trzy lata gry w PSG.

moge sie z nim zamienic
z miejsca
biore ksiezniczke z majdanem do paryza i zyje jk krol
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
We francuskich mediach wyciekły nowe informacje na temat kontraktu Kyliana Mbappe. Z doniesień dziennika „Le Parisien” wynika, że na mocy podpisanej w maju umowy Francuz zarobi 630 milionów euro za trzy lata gry w PSG.

  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
Linback miał słaby sezon, Gała pół sezonu leczy kontuzje, Guts solidny, reszta 2 liga.
Lindback wrócił po roku nie jazdy niezły sezon, Gała swoje jedzie pomimo że nie przepadam za nim, Guts młody to samo Selfi Salk walczak mają ciekawy zespół.
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
To kogoś innego dopięli? Bo coś tam pisałeś niżej
nie
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
Ten, którego nie rozumiem?
tak
  Lubię
  Nie lubię
rok temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
bedzie blog
sam zrobisz swoj tabela i ozbacszy co tobie wyjdzie z tego
Ten, którego nie rozumiem?
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2024 Zuzelend.com