Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Polecamy
Znamy uczestników Srebrnego Kasku
 13.08.2020 20:12
Główna Komisja Sportu Żużlowego opublikowała listę zawodników, którzy w środę 26 sierpnia 2020 wystąpią w turnieju o Srebrny Kask. Zawody odbędą się na stadionie w Gdańsku.

Zgodnie z Regulaminem do zawodów finałowych o Srebrny Kask zostali nominowani:

- 10 zawodników powołanych do kadry narodowej juniorów na rok 2020,

- 6 zawodników do lat 21 powołanych przez trenera kadry narodowej juniorów,

- 2 zawodników rezerwowych do lat 21 powołanych przez trenera kadry narodowej juniorów

 

Lista startowa Finału SK ‘2020:

 

1. Karol Żupiński

2. Przemysław Liszka

3. Mateusz Świdnicki

4. Damian Stalkowski

5. Wiktor Trofimow

6. Mateusz Cierniak

7. Jakub Miśkowiak

8. Wiktor Lampart

9. Szymon Szlauderbach

10. Igor Kopeć-Sobczyński

11. Dominik Kubera

12. Mateusz Bartkowiak

13. Rafał Karczmarz

14. Norbert Krakowiak

15. Marcin Turowski

16. Tomasz Orwat

17. Kamil Nowacki

18. Piotr Pióro

Marcin Góreczny (za: pzm.pl)
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Komentarze (133)
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
To byles na samych wygramych 2 druzyn
Niby tak, ale to z tylu glowy siedzialo, ze jest mecz u siebie z Lodzia a masz na koncie 2 porazki u siebie...
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
wstyd troche, ale bylem na 3 meczach Apatora i tylko jednym GKSu ale niestety praca...
To byles na samych wygramych 2 druzyn
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Ja się już nie odzywam bo Przemek zawzsze ma rację. A kiedy mówię że już to olewam to ma pretensje że nie jestem prawdziwym kibiciem z drugiej strony gada takie rzeczy i robi wszystko żebym nznenawidził kanclerza tym samym przestał kibicować Polonii.
Ja i tak już straciłem nadzieję na utrzymanie
Nie wymyslaja
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
To nie z torunia jak pokorni haha
wstyd troche, ale bylem na 3 meczach Apatora i tylko jednym GKSu ale niestety praca...
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Ja się już nie odzywam bo Przemek zawzsze ma rację. A kiedy mówię że już to olewam to ma pretensje że nie jestem prawdziwym kibiciem z drugiej strony gada takie rzeczy i robi wszystko żebym nznenawidził kanclerza tym samym przestał kibicować Polonii.
Ja i tak już straciłem nadzieję na utrzymanie
Kanclerz to nie cala Polonia. To tylko jedna sztafeta w historii klubu. Wcale nie najważniejsza.
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Właśnie trzeba analizowac, aby tych samych baboli nie powtarzać
Ja się już nie odzywam bo Przemek zawzsze ma rację. A kiedy mówię że już to olewam to ma pretensje że nie jestem prawdziwym kibiciem z drugiej strony gada takie rzeczy i robi wszystko żebym nznenawidził kanclerza tym samym przestał kibicować Polonii.
Ja i tak już straciłem nadzieję na utrzymanie
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Nie no jasne, ze wchodzi w to kilka aspektow. jeden mlody, drugi mial 2 srednia w lidze, ale pisze to ogolnie, ze w zuzlu jest mylne spojrzenie. ktos robi przez caly rok 3,3,2,3,2 za rok idzie lige wyzej i my zdziwienie, ze robi 4 pkt
Tak bedzoe z holderem za rok hahah chrisem
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
heh tak. Jak jeżdżę teraz do znajomych do Torunia to jaka pokora u nich po tym spadku ;d
To nie z torunia jak pokorni haha
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Niby masz rację ale Berge moim zdaniem ma potencjał. Ja chodzi o Brzozowskiego był problem z polakami na rynku. Jakby Bellego był zdrowy to na wyjazdach od razu Lyager powinien jeździć.
Nie no jasne, ze wchodzi w to kilka aspektow. jeden mlody, drugi mial 2 srednia w lidze, ale pisze to ogolnie, ze w zuzlu jest mylne spojrzenie. ktos robi przez caly rok 3,3,2,3,2 za rok idzie lige wyzej i my zdziwienie, ze robi 4 pkt
  Lubię
  Nie lubię
3 miesiące temu
W odpowiedzi na komentarz:
Mówiłem skończyłem gadać o tym meczu
Właśnie trzeba analizowac, aby tych samych baboli nie powtarzać
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2015 Zuzelend.com