Zostań naszym Fanem!
ZALOGUJ SIĘ: 
Polecamy
Biało-zieloni odbyli pierwszy trening
 18.03.2019 22:00
W poniedziałek, kilka minut po godz. 14 odbył się pierwszy trening na SGP Arenie Częstochowa. W zajęciach uczestniczyła prawie cała kadra drużyny Lwów.

Trening trwał ok. 2 godzin, a debiutanckie jazdy na torze przy ul Olsztyńskiej zaliczyli: Matej Zagar, Adrian Miedziński, Paweł Przedpełski, Damian Dróżdż, Michał Gruchalski, Jakub Miśkowiak oraz Mateusz Świdnicki. W parku maszyn zabrakło kapitana biało-zielonych - Leona Madesena, Fredrika Lindgrena  oraz młodzieżowca - Bartłomieja Kowalskiego.  Na torze gościnnie pojawił się również wychowanek Lwów, a obecnie zawodnik pierwszoligowej Unii Tarnów  - Artur Czaja.

 

forBET Włókniarz Częstochowa będzie trenował codziennie do najbliższego piątku. Zajęcia nie będą jednak otwarte dla kibiców, gdyż na obiekcie trwają obecnie prace remontowe. Jednak już w sobotę, tj. 23 marca odbędzie się Memoriał im. Bronisława Idzikowskiego i Marka Czernego. Będzie to oficjalna inauguracja sezonu żużlowego pod Jasną Górą. W stawce zawodów oprócz miejscowych żużlowców widnieją takie nazwiska, jak Patryk Dudek, Piotr Protasiewicz, Andrzej Lebiediew, czy dobrze znany częstochowskim kibicom - Grigorij Łaguta.

Kamil Tyras (za: wlokniarz.com)
Czy na pewno chcesz usunąć ten komentarz?
TAK NIE
Komentarze (214)
2 lata temu
Uciekam spać:) Dobranoc Wszystkim:)
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
spadam spać. jutro podjadę na ckm powdychać kurzu z toru ;) koło 17 pewnie tu zajrzę.

dobrej nocy
dobranoc:)
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
spadam spać. jutro podjadę na ckm powdychać kurzu z toru ;) koło 17 pewnie tu zajrzę.

dobrej nocy
do mjutra xd
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
no tak
a beda mieli tylko 1 mecz z lesnzem w olecy
dlatgoe jak przgeraja z gkm
to koniec seosnu
bo zbey sie utrzyumac potrzeba 10 punkltow minim
spadam spać. jutro podjadę na ckm powdychać kurzu z toru ;) koło 17 pewnie tu zajrzę.

dobrej nocy
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
CHRIS
KASPRZAK
PAWLICKI
LINDGREN
te osoby wylatuja i robi sie dramat
owszem, wtedy byłby problem, greg wówczas do torunia lub ckm tylko pasuje :D

albo targi z mrozkiem o bewleya? zawsze jakaś opcja

  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
wtedy tylko u siebie na punkty mogą liczyć :(

aj, lambo i michelsen nie zawojują ligi na wyjazdach :/ szkoda zengiego bo on robiłby róznicę, to grajek z obyciem ekstraligowym
no tak
a beda mieli tylko 1 mecz z lesnzem w olecy
dlatgoe jak przgeraja z gkm
to koniec seosnu
bo zbey sie utrzyumac potrzeba 10 punkltow minim
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
i max 2 punkty
a dalej juz

1.Laguta
2.Miesiac
3.Jonsson
4.Lambert
5.Michelsen
6.Trofimow
7.Lampart
wtedy tylko u siebie na punkty mogą liczyć :(

aj, lambo i michelsen nie zawojują ligi na wyjazdach :/ szkoda zengiego bo on robiłby róznicę, to grajek z obyciem ekstraligowym
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
W odpowiedzi na komentarz:
cugowski bredzi tez w innej kwestii
w sytuacji motoru obecnie sa 3 kluby jeszcze
TORUN
GORZOW
GKM
i nawet wy
ze 1 kontuzja i po zepsole
malo chlop widzi w zulzu jeszcze
CHRIS
KASPRZAK
PAWLICKI
LINDGREN
te osoby wylatuja i robi sie dramat
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
W odpowiedzi na komentarz:
Konto usunięte
dokładnie. tu jest "tylko" hajs za podpis do wydania, im więcej mu dadzą tym mniej za punkt weźmie. więc cugowski bredzi z tym wydatkiem 2 mln bo można ten kontrakt sprowadzić do ceny punktówki zengoty.
cugowski bredzi tez w innej kwestii
w sytuacji motoru obecnie sa 3 kluby jeszcze
TORUN
GORZOW
GKM
i nawet wy
ze 1 kontuzja i po zepsole
malo chlop widzi w zulzu jeszcze
  Lubię
  Nie lubię
2 lata temu
Konto usunięte
W odpowiedzi na komentarz:
ale zengoicie nie beda palcic
czyli hancock wtedy jest w cenie 1/2 tego co chce de facto xd
dokładnie. tu jest "tylko" hajs za podpis do wydania, im więcej mu dadzą tym mniej za punkt weźmie. więc cugowski bredzi z tym wydatkiem 2 mln bo można ten kontrakt sprowadzić do ceny punktówki zengoty.
  Lubię
  Nie lubię
© 2002-2015 Zuzelend.com